Varmun jäsenkortilla

ilmainen sisäänpääsy Sagalundin museoon Kemiönsaaralla sunnuntaina 3.9.

klo 11-16

Lisätietoa os. sagalund.fi

Yhteinen hyvinvointipäivä 9.9.2023

Tänä vuonna liiton teemana on hyvinvointia vapaaehtoisuudesta. Teeman innoittamana liitto järjestää aiemmin jo perinteeksi muodostuneen koko järjestön yhteisen hyvinvointipäivän 9.9.2023 Ikaalisten kylpylässä. Lähtö Turusta Veritas-stadionin parkkipaikalta pe 8.9 klo 16.00, Tuulensuun Palvelukeskus klo 17.00 ja paluu la 9.9, hinta jäseneltä 50 euroa ja ei jäseneltä 70 euroa. Ilmoittautumiset 15.7 mennessä varmu77@gmail.com tai 0400990912. Maksu suoritettava 15.7.mennessä FI59 5710 0440 1096 35. Maksuviite on 3667

Munuais- ja maksaliitto tarjoaa päivän ohjelman ja tarjoilut. Tavoitteena on tarjota kaikille mukava ja hyvinvointia tukeva päivä.

Saviseudun mumuais- ja maksakerhon KEVÄTTAPAAMINEN Kertunmäen teatterilla 27.5.2021
25.9. pe klo 14.00 Saviseudun munuais- ja maksakerho kokoontui suunnitttelemaan syksyn toiminnan jatkoa, Kertunmäen teatterin katsomoon, kahvittelun merkeissä.
Saviseudun munuais- ja maksakerhon jäsenilta Tuulensuun Palvelukeskuksessa to 21.10. klo 18. Kodin turvallisuudesta ja yleensä turvallisuudesta, oli meille kertomassa ylikonstaapeli Pekka Mäkelä Lounais-Suomen Poliisilaitokselta.

Kesäkuussa päästimme vierailemaan Kanniston kotieläintilalla.

Sää ei meitä suosinut.