Maksasairaiden läheisten viikonloppu 20.-21.8.2022

Maksasairaiden läheisille järjestetään Nokialla Scandic Eden-kylpylässä vertaistukitapahtuma, joka on viiden eri yhdistyksen yhteinen projekti ja kokonaisuudessaan paikkoja on ainoastaan 15.

Viikonlopun aikana jaossa tietoa hepatiittisesta enkelofalopatiasta, haetaan apua uupumuksen ymmärrykseen, harrastetaan mm. allasjumppaa, keskustellaan ryhmässä ja opitaan rentoutusharjoituksia. Mukana myös psykologin alustus jaksamisesta.

Ilmottautumiset 31.7.2022 mennessä. Osallistumishinta on 40,00 €, sisältäen majoituksen, ruokailut ja luennot materiaaleineen, matkakustannukset osallistuja maksaa itse

Jos asia kiinnostaa, ota yhteys meihin joko varmu77@gmail.com tai puhelinnumeroon 0400-990 912.

Koko ryhmä ilman kuvan ottajaa!
- ja tarjoilu pelaa!

Saviseudun munuais- ja maksakerhon kevään viimeistä kerhoilltaa vietetään Kertumäen kodalla torstaina 19.5.2022, alkaen klo 17.00. Pientä lenkkeilyä ja tietenkin makkaran paistoa sekä kahvittelua siinä ohessa.

Perheretki Liedon Zoolandiaan

Lähde mukaamme perheretkelle Zoolandiaan katsomaan kotieläimiä, nauttimaan vauhdin hurmasta ja samalla tutustumaan yhdistyksesi jäseniin 30.7. klo 10.00 Osoite on Eläintarhantie 51, 21360 Lieto as.

Sitovat ilmoittautumiset 15.7. mennessä varmu77@gmail.com tai puhelinnumeroon 0400990912 Maksu, joka sisältää myös ruokailun, on suoritettava viim. 22.7. mennessä FI59 5710 0440 1096 35. Maksuviite on 3667

Muista ilmoittaa erityisruokavaliot

Aikuiset 5 euroa ja lapset ilmaiseksi

Saariston Loistoreitti - risteily Bengtskärin majakalle ja Rosalan Viikinkikeskukseen 6.8.2022.

Risteilyn hinta on 60,00 euroa / jäsen tai läheinen, lapset (4-14 vuotta) puoleen hintaan. Hintaan sisältyy venekuljetukset, bussimatka, pääsymaksut sekä lounas.

Lähtö Muurisen bussilla: Tuulensuun palvelukeskus Loimaa klo 9.15, Veritas-stadion Turku klo 10.15, Kasnäsiin saavumme klo 11.45.

Sitovat ilmoittautumiset 14.6 mennessä varmu77@gmail.com tai puhelinnumeroon 0400990912 Muista ilmoittaa erityisruokavaliot. Maksu suoritettava viim. 15.7. mennessä tilille FI59 5710 0440 1096 35. Maksuviite on 3269.

Läheisten tapahtuma Kavalton tilalla Yhdistys järjestää läheisten teemavuoden virkistyspäivän läheiselle

KAVALTON TILALLA Piikkiössä lauantaina 3.9. klo 10-17. Osoite on Kavaltontie 11, 21500 Piikkiö.

Ohjelmassa on teemavuoden terveiset kahvin kera, lounas seisovasta pöydästä, saunamahdollisuus Isännän savusaunassa ja mukavaa oleskelua viihtyisässä ympäristössä. Muista ilmoittaa erityisruokavaliot Mukaan mahtuu 30 henkeä. Ilmoittautuminen 20.8. mennessä varmu77@gmail.com tai puhelinnumeroon 0400990912.

Saviseudun mumuais- ja maksakerhon KEVÄTTAPAAMINEN Kertunmäen teatterilla 27.5.2021
25.9. pe klo 14.00 Saviseudun munuais- ja maksakerho kokoontui suunnitttelemaan syksyn toiminnan jatkoa, Kertunmäen teatterin katsomoon, kahvittelun merkeissä.
Saviseudun munuais- ja maksakerhon jäsenilta Tuulensuun Palvelukeskuksessa to 21.10. klo 18. Kodin turvallisuudesta ja yleensä turvallisuudesta, oli meille kertomassa ylikonstaapeli Pekka Mäkelä Lounais-Suomen Poliisilaitokselta.

Kesäkuussa päästimme vierailemaan Kanniston kotieläintilalla.

Sää ei meitä suosinut.